Poznaj Sand Patch Grade w nowoczesnym i potężnym sprzęcie i wyrusz w podróż w klasycznym klimacie dzięki pakietowi Sand Patch Grade & CSX SD40! Ciężkie pociągi CSX na Sand Patch są duże, częste i zróżnicowane. Olbrzymie linie kolejowe, takie jak AC4400CW, przewożą od węgla przez zboże czy ropę aż po samochody. Prowadzą nawet przewóz intermodalny. Nowoczesne jednostki wspiera weteran SD40-2, który oferuje dodatkową moc w czasie podjazdów. Tymczasem klasyczny GP38-2 pracuje na stacji rozrządowej Cumberland, przestawiając wagony i pociągi do dalszej drogi. Potężna, historyczna lokomotywa spalinowa SD40 w pięknych wczesnych niebiesko-szarych barwach CSX ożywa na Sand Patch Grade. Firma CSX Transportation została założona w 1986 roku. Nowy potentat na rynku przewozu wdrożył do swojej floty te dwukolorowe barwy. Przewoź duże ładunki i wykonuj manewry tą klasyczną amerykańską lokomotywą.