Poznaj najszybszą linię kolejową w Ameryce, rozciągającą się od nowoczesnych przedmieść po rozległe tereny wiejskie i łączącą stolice stanów Massachusetts i Rhode Island w dodatku Bostoński Sprinter dla Train Sim World 2: Rush Hour. Poczuj pęd z nowymi pasażerami. Jadąc od stacji do stacji, napotkasz na większą ilość bardziej zróżnicowanych pasażerów w godzinach szczytu. Wszystko to, by odtworzyć pęd i pośpiech kolejowej godziny szczytu. Linia kolejowa Boston and Providence Railroad ma swój początek w latach 30. XIX wieku, co czyni ją jedną z najstarszych linii w Stanach Zjednoczonych. Linia ta, czyniąca podróże o wiele łatwiejszymi, odegrała duża rolę w rozwoju amerykańskich przedmieść zamieszkanych przez pasażerów codziennie dojeżdżających do centrum miasta – rolę, którą odgrywa do dziś jako fragment korytarza Northeast Corridor. Ruszaj na długodystansowe podróże pasażerskie na linii Northeast Regional w modelu Amtrak ACS-64 lub przejmij kontrolę nad wspaniałą MBTA F40PH-3C jako operator linii podmiejskiej.