Uwaga: Aby skorzystać z zawartości tego dodatku, trzeba posiadać Train Sim World 2: Arosalinie, które nabywane jest osobno. Zbudowana po raz pierwszy w 1973 r. Ge 4/4 II została zaprojektowana jako wydajna lokomotywa uniwersalna, która miała służyć na głównych trasach Rhaetian Railway – w tym na Arosa Line od 1997 r., gdyż lokomotywa ta idealnie się nadawała do znajdujących się tam stromych podjazdów. Przedstawione lokomotywy mają promocyjne wzory, które mają uczcić długą tradycję sieci kolejkowej tego kraju – widać na nich duże, artystyczne reprezentacje kluczowych miejsc, a także daty rocznic różnych linii RhB. Kolekcja ta zawiera 5 różnych ubarwień dla Ge 4/4 II. Dodatkową różnorodność zapewnia biało-żółty wagon obserwacyjny RhB. Wykorzystaj te lokomotywy do połączeń osobowych oraz towarowych. Poczuj też ducha Bożego Narodzenia dzięki świątecznym elementom, takim jak pełna atmosfery sceneria czy efekty świetlne!