Poznaj trasę Köln – Aachen, obsługując połączenia regionalne i ICE, i wyrusz w nowe podróże z trakcją S-Bahn dzięki zestawowi Köln - Aachen & S-Bahn BR 423! Stylowy i nowoczesny elektryczny zespół trakcyjny ICE 3M jedzie z niesamowitą prędkością i potrafi obsługiwać międzynarodowe połączenia ekspresowe Köln – Aachen. Luki regionalne wypełnia niezawodny DB BR 442 – nadaje się do tego dzięki wyjątkowej budowie oraz możliwości szybkiej jazdy. Wejdź na pokład wysłużonego DB BR 423 i obsługuj ruchliwe połączenia pasażerskie na Köln S-Bahn. W ramach dodatkowego rozkładu jazdy siądziesz za sterami DB BR 423 i obsłużysz połączenie S19 oraz nowe połączenie S12, przewożąc pasażerów podróżujących pomiędzy tym miastem katedralnym a Horrem oraz Düren. Doświadcz nieustającej akcji na trasie, na której dziesiątki jednostek pracują dzień i noc, przeplatając się z połączeniami regionalnymi oraz ICE.