Pędź przez Bawarię i doświadcz zgiełku współczesnych dojazdów do pracy dzięki Train Sim World 2: Hauptstrecke München – Augsburg. Twoim zadaniem jest obsługa połączeń S-Bahn i InterCity Express w obrębie zatłoczonej trasy München – Augsburg. Musisz dotrzymywać złożonych rozkładów jazdy – zatrzymując się na wszystkich stacjach w połączeniach podmiejskich albo podczas ekscytującej jazdy 230 km/h. Bez względu na to, czy prowadzisz pociąg, jedziesz jako pasażer czy oglądasz przejazd, twoje zmysły będą chłonąć klimat szybkiej trasy podmiejskiej. Przejmij kontrolę nad dwoma pojazdami Deutsche Bahn: rozpędź się gustownym DB BR 403 ICE 3 – lśniącym najnowszymi barwami z zielonym paskiem, który upamiętnia DB jako najszybszego niemieckiego strażnika klimatu – albo wejdź na pokład ciężko pracującego DB BR 423, który całymi dniami wozi pasażerów na linii S3 do Mammendorfu.