Uwaga: aby skorzystać z zawartości tego dodatku, trzeba posiadać Train Sim World 2: Ruhr-Sieg Nord, które jest nabywane osobno. Na przełomie lat 40. i 50. Deutsche Bundesbahn dotknął niedobór małych lokomotyw manewrowych. Powzięto zatem plan nabycia floty. Nowa lokomotywa o nazwie DB V 60 wkrótce była produkowana dziesiątkami. Do roku 1964, w którym zaprzestano produkcji, dostarczono łącznie 942 jednostki. Z fabryki wyszła wersja lżejsza (BR 260) oraz cięższa (BR 261). W latach 80. i 90. dokonano różnych modyfikacji, a dziś wiele z tych lokomotyw jest znanych pod nazwą BR 362 i BR 363. Lokomotywa DB BR 363, prawdziwy weteran kolei, przez całe dziesięciolecia wykonywała prace manewrowe i lekkie operacje towarowe. Możesz doświadczyć tego osobiście na jednej z najstarszych niemieckich linii kolejowych w Train Sim World 2!