Wybierz się w podróż przez surową, ale zapierającą w dech w piersiach pustynną scenerię na amerykańskim zachodzie, zmagając się z ciężkim ładunkiem i stromymi podjazdami na trasie Union Pacific Cane Creek Subdivision dla Train Sim World 2, doskonale opracowanej przez Skyhook Games! Cane Creek Subdivision oferuje przewóz ciężkiego ładunku po amerykańskich torach – i to w najlepszym wydaniu. Od Potash do Brendel – linia wznosi się o niemal 304 metrów po trasie w stylu kolejki górskiej. Można tu doświadczyć częstych nachyleń na 1,2 procent, zakrętów do 6 stopni oraz przeprawy przez Bootlegger Tunnel mierzący 2152 metrów długości. Cane Creek Branch to tory wymagające dużych lokomotyw spalinowych o ogromnej mocy. Dlatego siądziesz tu za sterami lokomotyw Union Pacific General Electric AC4400CW i Electro-Motive SD40-2, które dołączone są do trasy.