Uwaga: aby skorzystać z zawartości tego dodatku, trzeba posiadać Train Sim World 2: East Coastway, które jest nabywane osobno. Podejmij się działalności na południowym wybrzeżu Anglii za pomocą klasycznej lokomotywy BR Class 313/2 w charakterystycznych barwach Southern Coastway. W latach 1976–1977 dostarczono łącznie 64 jednostki Class 313 EMU, które przyniosły istotne zmiany w pojemności i wydajności usług podmiejskich i pasażerskich. W 2010 r. po przejściu na emeryturę z North London Line 19 członków floty zmodernizowano i wysłano na południe, gdzie pozostają po dziś dzień, obsługując kursy wahadłowe do Lewes, połączenia z Seaford, a w godzinach szczytu mogą nawet docierać do Eastbourne. Zgodnie ze stanem w 2021 r. 313-tki są najstarszymi elektrycznymi zespołami trakcyjnymi w czynnej służbie w Wielkiej Brytanii. Nadal trzymają się dobrze i z dumą wykonują swoją pracę, ciesząc oko niepowtarzanym projektem. Poznaj je bliżej w Train Sim World 2!