Poznaj całą trasę Bakerloo Line i wyrusz w nowe podróże w historycznych barwach dzięki zestawowi Bakerloo Line & Silver 1972 Stock! Podejmij wyzwanie prowadzenia londyńskiego metra. Opanuj sztukę zatrzymywania się na stacjach i dotrzymywania pełnego harmonogramu na Bakerloo Line, która teraz oferuje ponad 640 połączeń! Uczcij 50-letnią historię 1972 Mk2 Tube Stock dzięki oryginalnej wersji tego pojazdu z korpusem ze szczotkowanego aluminium, jasnoczerwonymi drzwiami i pięknymi szarymi akcentami na przedzie oraz dachu. Obsłuż trasy na Bakerloo Line, podczas których entuzjaści i pasażerowie mogą zobaczyć, jak wyglądała podróż tym klasycznym pojazdem londyńskiego metra.