Doświadcz radości wyzwania górskiej jazdy, oszałamiających szwajcarskich krajobrazów i klasyki kolejarstwa w Train Sim World 2: Arosalinie autorstwa Rivet Games! Od Chur, najstarszego miasta Szwajcarii, po letnie i zimowe kurorty w Arosie, Arosalinie pozostaje szczytowym osiągnięciem inżynierii kolejowej od dnia jej otwarcia w 1914 roku. Ta zelektryfikowana trasa o rozstawie metrowym, obejmująca wiele wyjątkowo ostrych zakrętów i górskich tuneli, snuje się przez malowniczą dolinę Schanfigg i zapewnia miejscowym ważne połączenie ze światem, jednocześnie służąc jako trasa towarowa i popularna atrakcja turystyczna. Pokieruj klasyczną elektryczną lokomotywą RhB Ge 4/4 II: kontroluj prędkość i dotrzymuj rozkładu jazdy, wspinając się i zjeżdżając po trasie z ponad kilometrową różnicą wysokości. Przetaczaj powolnie skład się przez ulice Chur i daj się urzec unikatowemu pięknu wiaduktu Langwieser.