Toy Soldiers: Cold War
Zimna wojna w krainie zabawek z lat 80. Gra Toy Soldiers: Cold War to zaciekła strzelanina z perspektywy pierwszej osoby i jednocześnie wciągająca strategia akcji, zarówno dla samotnego komandosa, jak i dla całego oddziału znajomych. Walcz w trybie kampanii, trybie współzawodnictwa, różnych trybach współpracy lub spróbuj osiągnąć najlepsze wyniki w minigrach!