Tour de France
Wersja oferowana w usłudze Gry na żądanie obsługuje języki angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański.Tour de France to połączenie symulacji i akcji, które przeniesie Cię w samo serce największego wyścigu kolarskiego świata. Zagraj jako profesjonalny kolarz i pędź przez 21 etapów pełnych adrenaliny i ostrych zakrętów. Zmierz się z obecnymi mistrzami, mądrze rozkładaj siły podczas całego wyścigu, a jeśli trzeba, zakładaj sojusze by wygrać dany etap i poprawić swoje miejsce w klasyfikacji generalnej. Nerwy ze stali i odpowiednia strategia będą Ci potrzebne, by założyć legendarną żółtą koszulkę!