Tour de France 2024 - Cycling Kit pack
Ten zestaw Cycling Pack obejmuje stroje kolarskie, dzięki którym możesz wyróżnić się wśród innych ekip w peletonie, a także graczy w trybie wieloosobowym. Dodatek DLC zawiera następujące elementy: - Dwa kompletne stroje kolarskie, włączając koszulki, spodenki, rękawiczki, buty i skarpetki w barwach ekip GogoBank i Krespa.