Total War: WARHAMMER - Norsca
Pakiet DLC Norsca jest grywalny w kampanii w Starym Świecie (Total War: WARHAMMER) oraz w kampaniach Imperia śmiertelnych (Total War: WARHAMMER II) i Imperia Nieśmiertelnych (Total War: WARHAMMER III). Pakiet kampanii Norska wprowadza do gry Total War: WARHAMMER grywalną frakcję Norski. Owi zaciekli, mocarni barbarzyńcy mogą werbować rozliczne jednostki, w tym trolle, fimirów i olbrzymie mamuty bojowe. Hordami z północy dowodzi dwóch legendarnych lordów: Wulfrik Wędrowiec i Throgg, Król Trolli. Obu cechuje niepowtarzalny styl rozgrywki i cele kampanii. Kluczową zdolnością frakcji są polowania na potwory, podczas których pokonasz legendarne bestie, aby je poskromić i posłać na pole bitwy.