Total War: THREE KINGDOMS - Shi Xie
Pomiędzy agresywnymi plemionami Nanman, a ziemiami szlachetnych Hanów urzęduje wpływowy członek rządu cesarskiego. Choć gubernator Shi Xie przebywa z dala od stolicy, to nauczył się jak najlepiej wykorzystywać władzę nad swą odległą prowincją, jednakowo manipulując Hanami i Nanmanami i zwiększając swoje znaczenie. W świecie Shi Xie rządzi nepotyzm, a on sam bezwzględnie poszerza wpływy kręgu swych najbliższych współpracowników na całe Chiny. Shi Xie nie cofnie się przed niczym, jeśli tylko wzmocni pozycję kogoś ze swojej rodziny; w końcu najważniejsze są znajomości. Splendor Unikalną mechaniką Shi Xie jest splendor, który zdobywa się umieszczając członków rodziny na ważnych stanowiskach na dworze. Splendor jest generowany zależnie od poziomu stanowiska zajmowanego przez członka rodziny. Na przykład, administrator przynosi mniej splendoru niż członek rady. Najwyższe poziomy splendoru dają premie do porządku publicznego, wpływów handlowych i relacji dyplomatycznych ze wszystkimi frakcjami. Skrzynie z daninami Kiedy zgromadzisz wystarczająco dużo splendoru, możesz zamienić go na skrzynie z daninami. Są one ekwipunkiem specjalnym, dającym postaciom premie. Dostępne są trzy rodzaje skrzyń: dyplomatyczne, regionalne i osobiste. Skrzynie dyplomatyczne poprawiają warunki dyplomatyczne postaci, skrzynie regionalne ulepszają region dzięki przyśpieszeniu uzupełnień lub czasu budowy, a skrzynie osobiste ulepszają postać albo jej poczet. Skrzynie zostają otwarte po ich wybraniu, a ich efekty działają przez dwadzieścia tur. Ten ekwipunek specjalny można wymieniać i wykorzystywać w działaniach dyplomatycznych, by zachęcić partnera do zawarcia porozumienia.