Total War: THREE KINGDOMS - Fates Divided
Określ los Chin w nowym rozszerzeniu dla Total War: THREE KINGDOMS. Zbuduj wspaniałą armię Yuan Shao, albo stań na jego drodze jako Cao Cao i posłuż się strategią, by urzeczywistnić największe z jego ambicji. W rozszerzeniu Fates Divided rozpoczynasz grę w 200 roku naszej ery, stanowiącym punkt zwrotny w dziejach Yuan Shao i Cao Cao. Przyjaciele z dzieciństwa, świadkowie wzrostu własnych ambicji i umiejętności - cierpliwości Yuan Shao i konsekwencji działania Cao Cao - stają u krańca swej długoletniej przyjaźni. Fates Divided wprowadza znaczące ulepszenia w wielu aspektach mechaniki gry, pojawia się nowa frakcja, nowe jednostki oraz nowe metody prowadzenia rozgrywki przez istniejące już frakcje. Wyjątkowy czas rozpoczęcia gry Rok 200 n.e. pozwala graczom poznać niezwykle intrygujący okres, w którym główni bohaterowie opowieści są już doświadczonymi wojownikami, dysponującymi własnym potencjałem. Czy ruszysz jako Cao Cao w bezwzględnym marszu przez Chiny? A może jako Yuan Shao staniesz na jego drodze ze swą potężną armią? Choć główne zmagania skupiają się na losach władców północy, gracz może także spróbować swoich sił jako Liu Bei czy Ma Teng, pomagając im w osiągnięciu ich celów. Nowa frakcja dziedzicząca Zagraj jako Liu Yan, człowiek wielkiej ambicji i nie mniejszej przebiegłości, który próbuje pozostawić dziedzictwo rodu swemu następcy. Użyj najlepiej jak tylko umiesz wyjątkowego mechanizmu aspiracji Liu Yana, aby przygotować nadejście Liu Zhanga, który może wykorzystać owoce wieloletnich działań swego ojca, lub obrócić w niwecz jego ambitne marzenia. Nowe i zmodyfikowane oddziały Poznaj nowe oddziały w armiach Cao Cao, Yuan Shao czy Liu Yana i elitarne jednostki armii północnej - to rozszerzenie pozwala zabłysnąć urodzonym dowódcom.