Torvald
Torvald został rozszarpany na strzępy przez Potwora, ale odrodził się jako Cyborg. Jest teraz potężniejszy niż kiedykolwiek przedtem, a jego działka Mortar Cannons doskonale sprawdzają się z dalszej odległości. Z bliska, Torvald gromi wrogów strzelbą Autofire Shotgun i rozrywa ich na kawałki granatami Shrapnel Grenades.