Torn Away
Torn Away to interaktywna historia z unikalną mieszanką gier przygodowych, side-scrollingu i kinowych poziomów pierwszoosobowych. Przeżyj tragedię II wojny światowej oczami dziecka i przetrwaj, nie tracąc tego, co czyni nas ludźmi. Asya ma dziesięć lat. Chce płynąć statkami papierowymi w dół strumienia, bawić się na podwórku z przyjaciółmi przez cały dzień i spieszyć się wieczorem do domu, gdy mama wzywa na obiad. Ale Europę ogarniają płomienie II wojny światowej. Miliony ludzi są wywożone na roboty przymusowe do Niemiec. Asya i jej matka również znalazły się wśród Osterbaiterów. Po kilku nieznośnych miesiącach w obozie pracy Asya udaje się uciec. Jej jedyny cel — dom. Przejedź przez całe Niemcy i Polskę, aby dostać się do ojczyzny i pomóc Asya połączyć się z rodziną.