Torment: Tides of Numenera
Odkryj Ziemię miliard lat później w świecie Numenera, niezwykłym uniwersum science-fantasy. Przemierzaj Dziewiąty Świat zbudowany na zgliszczach dalece zaawansowanych cywilizacji i odciśnij na nim własne piętno. Podejmij tysiące kluczowych wyborów, zmierz się z ich konsekwencjami i stań twarzą w twarz z wcieloną Śmiercią szukając odpowiedzi na fundamentalne pytanie: Ile warte jest jedno życie? Torment: Tides of Numenera to tematyczny następca jednej z najbardziej uznanych gier RPG wszech czasów. Gra podejmuje równie głęboką i osobistą tematykę życia, śmierci i poświęcenia, motywując graczy do intelektualnych rozważań i konfrontując z moralnie trudnymi wyborami.