Torchlight II Demo
Torchlight II zabierze cię z powrotem do dziwacznego, dynamicznego świata wypełnionego po brzegi wszystkim, co widziałeś w pierwszej części gry – i nie tylko! Walcz z krwiożerczymi bestiami, znajduj obfite skarby i odkrywaj złowieszcze sekrety – i pamiętaj (nie żeby to jeszcze utrudniało sprawę), że los świata jest w twoich rękach… znowu. Tylko bez nerwów!