Top Gear: The Stig Challenge
NOWY TRYB GRY Dołącz do nowych rankingów wyzwania The Stig Challenge, w którym Top Gear Test Track został wzbogacony nowymi kombinacjami ramp, równoważni, tuneli i wielu innych elementów, aby poddać twoje umiejętności ostatecznej próbie! Eksperymentuj z fizyką i prędkością, aby znaleźć się na szczycie rankingu. Każde auto i kombinacja przeszkód zaoferuje zupełnie inne wyzwanie oraz sprawdzi twoje umiejętności do granic możliwości. NOWE AUTA Dwa auta inspirowane programem dołączają do stawki, aby dodać odrobinę humoru na każdym zakręcie. INDESTRUCTIBLE PICK UP Ten wytrzymały, niemal niezniszczalny pick-up zniesie dachowanie, wirowanie i koziołkowanie – nie powstrzyma go dosłownie nic! THE ROCKET Ten mały pojazd to bestia, którą niełatwo opanować na torze wyścigowym, a co dopiero, gdy wystrzeli w kosmos. Prawdziwa rakieta! CARAVANS DOŁĄCZAJĄ DO WYŚCIGU Wyścigi to świetna zabawa, a ściganie się z przyczepą kempingową to JESZCZE WIĘCEJ ZABAWY! Możesz dodać przyczepy kempingowe do aut we Free Play Lobby i Custom Lobby.