Tools Up! Demo
Remont domu jeszcze nie był tak zabawny! To mozolna i trudna praca. Połącz siły z innymi graczami w szalonej kanapowej kooperacji! Wraz z trzema znajomymi usiądźcie (lub nie) i zacznijcie szaloną remontową imprezę! Poznaj ekipę remontową próbującą ukończyć swoją pracę. Jednak większość wypadków zdarza się w domu: potrafisz pracować skutecznie, gdy na podłodze rozlano farbę, a w mieszkaniu pływa jezioro lawy? Maluj ściany, zrywaj tapety i postępuj zgodnie z instrukcjami. Kieruj ekipą budowlańców, aby każdy znał swoje zadania, lub pracuj w pojedynkę. 3, 2, 1 – rozlega się wrzask znajomych... Ścigaj się z czasem, remontując mieszkania, szukaj kurierów i zdobywaj gwiazdę (albo nawet i gwiazdy) za każdym poziom! Ukończ zadania, aby odblokować więcej skomplikowanych misji. Wskazówka: praca zespołowa to podstawa. W grze Tools Up! przekonasz się, że łatwe sterowanie i tryb imprezy podkręcą każdą zabawę! Chwyć za kontroler i zapamiętaj główna zasadę Tools Up! – ciężko pracuj i ciężko imprezuj!