W Rozszerzenie II: Przetrwanie, wytrzymaj jak najdłużej w niebezpiecznym otoczeniu oraz brutalnych warunkach atmosferycznych. W śnieżycy, wszystko co znajdziesz jest kluczowe dla twojego przetrwania! Tryb Przetrwania Zimny, pozbawiony ekwipunku oraz otoczony przez burzę śnieżną musisz przetrwać. Odnalezienie ciepłych ubrań oraz ekwipunku będzie kluczowe dla twojego przetrwania. Jednakże, otoczenie nie jest jedynym przeciwnikiem. Strzeż się innych agentów oraz niebezpiecznych Łowców grasujących w tych rejonach.