Tom Clancy’s The Division 2 - Pakiet Sezonowy Bunt
Uzyskaj dostęp do 100 poziomów nagród w grze dzięki Przepustce Sezonowej Premium, a także do wyjątkowego stroju, 500 Kredytów Premium i możliwości przeskoczenia 20 poziomów i odebrania związanych z nimi nagród! Dostępny tylko w tym sezonie, więc zdobądź go, zanim zniknie! Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia, sprawdź zakładkę Przesyłki specjalne w swoim ekwipunku. Uwaga: Jeśli już kupiłeś Przepustkę Sezonową Premium ten pakiet nie podlega kumulacji i nie zapewnia dodatkowej przepustki. To oferta ograniczona czasowo i nie będzie ponowiona.