Tom Clancy’s The Division 2 - Edycja Ultimate
TOM CLANCY’S THE DIVISION 2 EDYCJA ULTIMATE ZAWIERA: - Podstawową wersję gry. - Rozszerzenie Władcy Nowego Jorku. - DLC Bitwa o Brooklyn. - 1000 dodatkowych Kredytów Premium. - Doładowanie do 40. poziomu, dzięki któremu możesz przejść od razu do kampanii w ramach Bitwa o Brooklyn. - Zwiększenie pojemności skrytki. - Wszystkie sześć (6) specjalizacji trybu gry końcowej do natychmiastowego odblokowania. - Osiem (8) wyjątkowych misji. - Pakiet Weteran tajnych służb. - Pakiet Ratownik. - Pakiet elitarnego agenta. - Jedną (1) specjalną emotkę oraz strój. Dołącz do Division, elitarnej grupy cywilnych agentów i ocal kraj będący na skraju upadku. W rozszerzeniu Władcy Nowego Jorku ruszasz w pościg za swoim największym wrogiem, Aaronem Keenerem, zbuntowanym byłym agentem Division, który przejął kontrolę nad Nowym Jorkiem. W DLC Bitwa o Brooklyn przyszłości Brooklynu zagrażają Czyściciele, którzy wracają i chcą dokończyć to, co kiedyś zaczęli w Nowym Jorku. WYZWÓL WASZYNGTON W obliczu wirusa, burz, powodzi oraz wszechobecnego chaosu Waszyngton radykalnie zmienił swoje oblicze. Twoim zadaniem będzie wyzwolenie miasta i uratowanie tego, co zostało ze społeczeństwa. W DRUŻYNIE SIŁA Opanuj określoną specjalizację i walcz wraz ze znajomymi w trybie współpracy online lub rywalizuj z innymi w wymagającym trybie PvP. ZOBACZ GRĘ KOŃCOWĄ WYZNACZAJĄCĄ KANON GATUNKU Uzyskaj dostęp do nowych specjalizacji, takich jak niszczyciel, strzelec wyborowy i surwiwalista. Każda specjalizacja otwiera przed tobą całkowicie nowy system postępów z nowymi umiejętnościami, modyfikacjami oraz unikatowymi talentami, których opanowanie pozwoli zmaksymalizować skuteczność twojej postaci w wybranej dla niej roli. CIESZ SIĘ KOMPATYBILNOŚCIĄ Z KONSOLAMI NOWEJ GENERACJI Graj w 60 kl./s z maksymalną rozdzielczością 4K na kompatybilnych konsolach bez ponoszenia dodatkowych kosztów.