Pakiet powitalny zawiera: - pakiet 1200 Kredytów R6 - 7-dniowe wzmocnienie pkt. Rozgłosu - ekskluzywny pakiet Jägera Niewzruszony (unikatowe uniform, osprzęt głowy, ozdoba i malowanie broni) Kredyty R6 są walutą w grze, przeznaczoną do wydania w Rainbow Six Siege. Można za nie kupić przedmioty w grze, takie jak wzmocnienia pkt. Rozgłosu, przedmioty personalizacyjne, takie jak skórki broni, ozdoby, uniformy czy elitarne skórki, jak również odblokować operatorów. Przedmiot ten można kupić raz na jednym koncie.