Tom Clancy's Rainbow Six Siege – Pakiet powitalny
Czerp jeszcze więcej przyjemności z gry w Rainbow Six Siege dzięki najnowszemu Pakietowi powitalnemu! Tylko przez ograniczony czas możesz wycisnąć jeszcze więcej z gry i za 1200 Kredytów R6 zdobyć 7-dniowe doładowanie Rozgłosu i wiele więcej. Pakiet powitalny zawiera: - pakiet 1200 Kredytów R6 - 7-dniowe doładowanie Rozgłosu - Ekskluzywny kompletny zestaw Bajt dla Twitch (zawiera unikatowy uniform, osprzęt głowy, ozdobę i skórkę broni) Kredyty R6 są walutą w grze, przeznaczoną do wydania w Rainbow Six Siege. Można za nie kupić przedmioty w grze, takie jak doładowania Rozgłosu, elementy wyposażenia, takie jak skórki broni, ozdoby, uniformy lub elitarne skórki, jak również odblokować operatorów. Dla każdego konta przedmiot ten można kupić tylko jeden raz.