Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Caveira
Znana jako brutalny oficer śledczy, Taina "Caveira" Pereira jest nieustraszona podczas działań w terenie. Pochodzi z małego miasteczka leżącego na przedmieściach São Paulo. Wpadła w ręce policji w wieku 16 lat i oskarżono ją o popełnienie kilkunastu rabunków. Dzięki postawie, jaką wykazała w śledztwie, potraktowano ją wyjątkowo i zaoferowano wybór pomiędzy poprawczakiem, a pracą dla BOPE. Caveira potrafi niemal bezgłośnie zbliżyć się do ofiary, jej „cichy chód” oraz wyjątkowy "Luison" PRB92 z tłumikiem i poddźwiękową amunicją sprawiają, że przeciwnik dowiaduje się o jej obecności, gdy jest już za późno.