Tom Clancy’s Rainbow Six Siege 15 000 Kredytów R6
Zawiera 15 000 Kredytów do gry Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Kredyty R6 to waluta, którą można wydawać w grze, aby zdobyć sezonową Przepustkę Bitewną, nowych operatorów i przedmioty ozdobne dla broni i operatorów. Kup pakiety zawierające więcej Kredytów, aby zyskać większą wartość nabywczą.