Ten pakiet kredytów zawiera 3 500 + 875 dodatkowych kredytów REACT. Kredyty REACT służą do zakupu pakietów kosmetycznych, malowań broni, ozdób na broń, osprzętów głowy, uniformów i nie tylko!