Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands
ODKRYJ – ALBO ODKRYJ NA NOWO – TEN KLASYCZNY TYTUŁ, TERAZ W 60 FPS. Zagraj w świetną strzelankę wojskową, której akcja rozgrywa się w ogromnym, niebezpiecznym i reagującym otwartym świecie. NOWA MISJA W WILDLANDS: LAST RITES Wróć do mroczniejszej Boliwii, aby zapolować na La Lloronę w nowej, zaciętej, bezpłatnej misji. Poznaj rozszerzoną rozgrywkę w 60 FPS, z grafiką 4K, poprawkami istniejących funkcji, nowymi elementami kosmetycznymi i nie tylko! POKONAJ KARTEL W niedalekiej przyszłości Boliwia wpada w ręce bezwzględnego kartelu narkotykowego. Poprowadź oddział elitarnych żołnierzy i koordynuj ataki. Pilotuj drony i helikoptery oraz prowadź najbardziej szalone pojazdy na drodze i w terenie, przetrząsając zapierające dech w piersiach plenery Boliwii. ZMODYFIKUJ SWOJEGO DUCHA I POJAZDY Stwórz swojego ducha od zera i spersonalizuj jego broń i sprzęt z biblioteki tysięcy różnych kombinacji – czekają taktyczne malowania, rękawy z tatuażami, naszywki na plecak, hełmy i nie tylko. Przemieszczaj się w powietrzu i na morzu ponad 60 różnymi pojazdami. DOŁĄCZ DO ZNAJOMYCH Stwórz oddział maksymalnie 3 znajomych. Możesz też grać w PvP w taktycznych walkach klasowych 4 na 4 w Ghost War.