Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint Edycja Ultimate
Edycja Ultimate zawiera podstawową wersję gry, pakiet infiltracyjny, przepustkę na rok 1 oraz pakiet ostateczny. - Pakiet infiltracyjny: Pakiet sprzętu taktycznego Charlie, Overseer z rakietami wer. 2 Metalowa Pszczoła, Brązowy TAC 50, Brązowy Mk14 Szturmowiec oraz ulepszenia ASR i SNR do wer. 1 i 2 - Przepustka na rok 1: Pakiet sił operacji specjalnych, misja Syreni Śpiew, przygoda Spisek oraz przygoda Czerwony Patriota - Pakiet ostateczny: pakiet ocalałego, pakiet świętej ziemi, pakiet off-road PRZETRWAJ NA TAJEMNICZEJ WYSPIE AUROA Znajdź najlepszą taktykę pokonania wrogów, pilotuj drony, atakuj i infiltruj wrogie bazy oraz przemierzaj różnorodne tereny wyspy. DOPRACUJ SWOJEGO DUCHA Stwórz swojego Ducha od zera i wybierz spośród tysięcy różnych kombinacji. Od dyskretnego munduru z kamuflażem po jasnopomarańczową koszulkę kompresyjną – to ty decydujesz, jak wygląda twój idealny Duch. Zbieraj łupy, wytwarzaj i modyfikuj sprzęt, będąc daleko za liniami wroga. DOŁĄCZ DO ZNAJOMYCH Poznaj zróżnicowaną rozgrywkę ze znajomymi – od kampanii głównej, przez PvP, aż po bogatą zawartość po zakończeniu kampanii. Niezależnie od wybranego trybu, zachowasz tę samą postać. Twoje umiejętności, uzbrojenie i modyfikacje będą z tobą przez całą grę, niczym wierny towarzysz broni.