Tokyo 42
Tokyo 42 to wyjątkowy shooter rozgrywający się w izometrycznym otwartym świecie. Wcielając się w bohatera, którego wrobiono w morderstwo, przenosisz się do świata zabójców, perfidnych korporacyjnych intryg... a także kotów. Obracaj kamerę pod dowolnym kątem, podziwiając pięknie, ręczne rysowane miniaturowe Tokio, poznając jego sekrety i historie oraz odkrywając szeroki wachlarz broni. Podczas tej jaskrawo kolorowej szalonej rozgrywki rolę odgrywają umiejętności strzeleckie, fizyka pocisków, skradanie się i symulacja tłumu. W tej unikalnej grze, która podbiła serca krytyków, na graczy czeka rozgrywający się w otwartym świecie tryb fabularny oraz szereg trybów wieloosobowych.