Toby's Dream DLC
Zobacz na własne oczy, czym jest Sen Toby’ego – specjalny poziom bonusowy do Trine 4: The Nightmare Prince. Pies Toby, jak już widzieliśmy w Nine Parchments, przeżywa swoje własne przygody w Heatherwood Hall razem z Trójką Bohaterów! Wciel się w skórę Toby’ego i pomóż mu odnaleźć wszystkie skarby, poukrywane w zamku i ogrodzie. Aby otrzymać dostęp do Snu Toby’ego, musisz najpierw ukończyć poziom Sen Księcia w Trine 4: The Nightmare Prince, a następnie wybrać Sen Toby’ego na liście wyporu poziomów.