Wyróżnij się stylem w Titanfall 2 dzięki Tonowi Prime. Ta niezwykle kształtna obudowa oprócz unikalnego kształtu oferuje nowe efekty dźwiękowe i niszczycielską egzekucję. Nadaj powabu swoim rakietowym salwom dzięki Tonowi Prime!