Wyróżnij się na Kresach w Titanfall 2 dzięki Polaris Prime. Nowa obudowa, oprócz unikalnego kształtu, oferuje nowe efekty dźwiękowe i zabójczo skuteczne egzekucje. Połącz siły z Polaris Prime, aby zmiażdżyć przeciwników z klasą!