Wyróżnij się na Kresach w Titanfall 2, grając Kationą Prime. Nowy szkielet zmienia kształt Kationy, odblokowując dodatkowo efekty dźwiękowe i niszczycielską egzekucję. Połącz siły ze swoją nową Kationą Prime, aby zmiażdżyć przeciwników z klasą!