Tinykin Demo
Milo przybywa na Ziemię, gdzie przekonuje się, że jest za mały, wszyscy zaginęli bez śladu, a od 1991 roku nie minął ani jeden dzień! Połącz siły z tajemniczym ludem maciupków i skorzystaj z ich mocy, aby tworzyć drabiny, pomosty, wybuchy i o wiele więcej! Odnajdź drogę do domu, która wiedzie przez mrówczą metropolię, i odkryj największy z sekretów Ziemi!