Tiny Witch
Magiczny cyrograf już podpisany? No cóż... jak na czarownicę przystało, pora zakasać rękawy, zamachnąć miotłą i uszczęśliwić wymagającą klientelę! Ucieraj, warz i łącz przeróżne składniki przy stole alchemicznym, aby móc zaserwować potwornych sługusów z prawdziwego zdarzenia! Rozwijaj biznes i odkrywaj nowe receptury. Pilnuj się i nie pomyl składników – gniew marudnego Mistrza Podziemi to ostatnie, czego pragnie franczyzobiorca magicznego przybytku! Co Cię czeka? - 4 unikalne, pełne niespodzianek poziomy! - Relaksująca rozgrywka... lub hardkorowy tryb wyzwań! - Pracuj na dwie zmiany: dzienną i nocną (Psst, po zmroku klienci bywają kapryśni!). - Uczyń swój sklep przytulniejszym dzięki nowym kociołkom, moździerzom, ozdobom i towarzyszącym Ci zwierzakom.