Tiny Tanks Showdown
To szybkie. To świetna zabawa. To wciągające. Ogłusz wrogie czołgi, unikając jednocześnie ich śmiercionośnych pocisków. Doskonalenie celności i umiejętności manewrowania, podczas gdy wojna próbuje położyć kres Twojej przygodzie. Z każdym poziomem czołgi wroga stają się szybsze, mądrzejsze i bardziej śmiercionośne. Czy uda Ci się dotrzeć do końca i pokonać ich przywódcę? Graj sam. Graj ze znajomymi. Graj przeciwko znajomym. - Rozegraj kampanię dla jednego gracza, aby poćwiczyć swoje umiejętności i ukończyć grę w pojedynkę. - Ukończ kampanię w trybie kooperacji z 2 graczami. - Pokonaj znajomych w trybie VS dla maksymalnie 4 graczy.