Tiny Pixels Vol. 1 - Ninpo Blast
Wskocz na poduszkowiec i zanurz się w nielimitowanym chaosie bullet-hell w stylu ninja! Przygotuj się na pionową strzelankę w stylu retro, w której zmierzysz się z rojami mitycznych owadów, używając shurikenów, bomb i innego uzbrojenia w ostatecznej walce o przetrwanie! Przełączaj się między typami strzałów rozproszonych i skupionych, odblokuj 4 unikatowe poduszkowce, zbieraj monety i stale ulepszaj broń, aby ułożyć talię na swoją korzyść podczas następnego ekscytującego przebiegu. Im więcej grasz, tym silniejszy się stajesz! Elementy etapów są generowane losowo, więc musisz działać uważnie. Graj na poziomach tematycznych, z których każdy ma dedykowaną oryginalną muzykę w tle! Pokonaj 6 unikatowych typów bossów i rzuć wyzwanie rankingom online. Czy zostaniesz prawdziwym mistrzem ninpo? Tiny Pixels Vol. 1 - Ninpo Blast to pierwszy z linii pixelartowych tytułów inspirowanych arkadowymi i konsolowymi klasykami!