Tiny Biomes
Przywróć życie w dotkniętej kataklizmem krainie w grze logicznej polegającej na układaniu kafelków. Naturalny porządek został zakłócony i to od Ciebie zależy, czy wszystko wróci do normy. Wyrusz w podróż po biomach leśnych, wulkanicznych i zimowych, gdzie czeka cię przygoda pełna łamigłówek. Tiny Biomes to relaksująca, choć wymagająca gra logiczna polegająca na obracaniu kafelków, w której kierujesz przepływem wody, śniegu lub lawy, aby przywrócić życie w biomach. Każdy biom składa się z 50 wyjątkowych poziomów o stopniowo rosnącym stopniu trudności i złożoności. W miarę zagłębiania się w kolejne biomy napotkasz więcej kafelków i rozwidlonych ścieżek. Za przejście każdego poziomu możesz zdobyć trzy gwiazdki. Im mniej ruchów wykonasz, tym więcej dostaniesz gwiazdek.