Time Trap 2 - Znajdz ukryte przedmioty
Gra „Time Trap” doczekała się długo wyczekiwanej kontynuacji! Eksploruj ten postapokaliptyczny świat w różnych lokalizacjach z paralaksą! Eksperymenty korporacji Pierścień Czasu nie zakończyły się po incydencie w Opuszczonym Mieście. Po tajemniczym wyładowaniu elektromagnetycznym strefa anomalii przekształciła się w Bezczas. To wyjątkowy świat, w którym przestrzeń i czas są zniekształcone, jednak przed bohaterami otwierają się też nowe możliwości! Każdy, kto wszedł do tej strefy, stał się cieniem dawnego siebie. Jedynym sposobem na ucieczkę z Bezczasu jest zdobycie Sfery Osobliwości! Jak dotąd nikomu nie udało się zebrać wszystkich Fragmentów Sfery. Teraz twoim zadaniem jest udowodnić, że jest to możliwe! Cechy gry: - Wykonuj różnorodne zadania: szukanie przedmiotów, znajdowanie różnic, łamigłówki, rekonstruowanie rozmontowanych obiektów. - Wykonuj różnorodne zadania Niezwykłe efekty 3D i kolorowe animacje. - Ciesz się ekscytującą rozgrywką podczas kontynuacji fabuły „Time Trap”! - Stwórz swoją kolekcję. Przejdź sceny ponownie, aby wypróbować nowe zadania i zdobyć nowe nagrody!