Time Recoil
Time Recoil to strzelanka izometryczna, w której możesz zabijać wrogów, aby spowalniać czas, strzelać w zwolnionym tempie i wykonywać spektakularne ataki specjalne. Musisz ocalić świat przed Panem Czasem – szalonym naukowcem manipulującym czasoprzestrzenią i nikczemnym dyktatorem. Strzelaj, rób uniki i przedzieraj się przez jego imperium zła, prując ile wlezie i popuszczając wodze swoim supermocom! – Zabijaj wrogów, aby spowolnić czas! Każdy zabity wróg zapewnia ci więcej czasu w spowolnionym tempie. – Ucz się ataków specjalnych: im dłuższą serię zabójstw osiągniesz, tym potężniejsza będzie uzyskana zdolność. – Wracaj do przeszłości dzięki tunelom czasoprzestrzennym, aby ostatecznie zabić Pana Czasa! – Spróbuj zdobyć wszystkie gwiazdki i wspiąć się na szczyt rankingu w trybie Walki z Czasem.