Timberman: The Big Adventure
Wejdź do uniwersum Timbermana! Ciesz się klimatem retro w stylu platformówki 2D z 16-bitową estetyką w stylu pixel art. Śledź historię drwala i dołącz do niego w misji ratunkowej, aby pomóc jego niedźwiadkowemu przyjacielowi zjednoczyć się z rodziną. Rzuć wyzwanie Evil Corp, aby uratować nie tylko przyjaciół, ale również cały las przed uprzemysłowieniem. Lataj na siekierze, aby robić postępy, używaj jej do rąbania drewna, budowania mostów i rozwiązywania mini zagadek. Toruj sobie drogę przez trzy kolorowe, ale zabójcze światy, pokonuj dziesiątki poziomów i zmierz się z trzema unikalnymi bossami w epickich bitwach. Zagraj w jednoosobowy tryb fabularny lub zabierz znajomego na przygodę w trybie kooperacji dla 2 graczy. Pamiętaj, aby zostać prawdziwym bohaterem, nie potrzeba wiele - wystarczy, że będziesz drwalem o wielkim sercu z toporem w dłoni.