Thief - Pakiet premiowy: Spryciarz
Zyskaj dostęp do niepowtarzalnego pakietu opcjonalnych przedmiotów do użycia w grze THIEF, które dodadzą ci sił i przyspieszą osiąganie postępów. Pakiet premiowy spryciarza zawiera następujące elementy: o Pojemność kołczanu poziom 3 (zwiększa maksymalną ilość przenoszonych strzał) o Gazowe strzały (10) o Pąki maku (10) o Złoto (750)