Thief - Pakiet premiowy: Duch
Zyskaj dostęp do niepowtarzalnego pakietu opcjonalnych przedmiotów do użycia w grze THIEF, które dodadzą ci sił i przyspieszą osiąganie postępów. Pakiet premiowy ducha zawiera następujące elementy: o Wytrychy poziom 3 (Znacznie zwiększa czułość w trakcie łamania zamków) o Wodne strzały (40) o Strzały ze sznurem (20) o Złoto (750)