They Came From the Sky 2
Przygotuj się na nostalgiczną rozgrywkę arcade inspirowaną klasykami vintage z konsol z lat 80. – ludzkość ponownie stawi czoła zagrożeniu z kosmosu! They Came From the Sky 2 to dynamiczna gra arcade, w której wcielasz się w rolę ogromnego robota kosmicznego. Gra jest regrywalna bez ograniczeń, zawiera ponad 20 rodzajów przeciwników i 50 ukrytych artefaktów do odkrycia. W końcu masz szansę unicestwić ludzi i przygotować przepyszne ludzkie smoothie! Cechy * Rozgrywka arcade * Retro grafika pixel art * Ponad 20 typów przeciwników i 50 artefaktów * Odblokuj nowe bronie * Zniszcz ludzkość!