They Are Billions
They Are Billions to steampunkowa gra strategiczna, której akcja toczy się na postapokaliptycznej planecie. Zadaniem gracza jest rozbudowa i obrona kolonii przed hordami monstrów, usiłujących wyeliminować ostatnich ludzi. Czy ludzkość przetrwa apokalipsę zombie? Kampania „Nowe Imperium” – już dostępna! Charakterystyka: - Gra w czasie rzeczywistym z możliwością pauzy i tysiące jednostek na ekranie - Kampania z 48 misji zapewnia ponad 60 godzin rozgrywki. *Niszcz hordy zarażonych przy pomocy armii Imperium. *Usprawniaj kolonie, korzystając z ponad 90 różnych technologii. *Wysyłaj bohatera do eksploracji starożytnych twierdz. - Strategiczna gra o przetrwanie z losowo generowane mapy. - Tygodniowe wyzwanie z tablicą wyników. - Obsługa za pomocą myszy i klawiatury. Przygotuj się na stawienie czoła 20-tysięcznej hordzie zainfekowanych i nie pozwól im przejąć twojej kolonii!