Zdobądź limitowany czasowo Winter Hunting Bundle dostępny tylko do 31 stycznia 2026 r., zawierający piękny nowy Scotland Hunting Reserve oraz najnowsze DLC do personalizacji domu myśliwskiego – pakiet Premium Trophy Mount Pack. W SKŁAD ZESTAWU WCHODZI: Scotland Hunting Reserve – Poluj na słynne szkockie zwierzęta w rezerwacie, gdzie każda ścieżka wije się śladami historii. Premium Trophy Mount Pack – Zaprezentuj swoje osiągnięcia łowieckie dzięki nowym, dekoracyjnym mocowaniom na trofea. Wspaniałe wspomnienia – jak najbardziej! Piękny dom myśliwski – bez wątpienia!